Blog kategorie
Zamówienia i Konsultacje

INFOLINIA TELEFONY STACJONARNE

801 011 876       

DLA TELEFONÓW KOMÓRKOWYCH

+48 604 477 776

+48 693 158 185 

lub napisz biuro@imarmed.pl

Rzetelna Firma

Nawyki i zwyczaje
ZMIANA NAWYKÓW – stwórz swój INDYWIDUALNY PROGRAM realizacja celu powinna być na 100%, pozostawienie sobie furtki 1 %, spowoduje utratę celu - niestety! Taka jest siła naszych słabości!!!
 
Wiesz przecież, że każdy z nas składa się z duszy, psychiki, ciała i wszystkie "składowe"  mają swoje potrzeby nad którymi nasz mózg i serce musi zapanować ! Czy jest to proste ? odpowiedz brzmi i TAK i NIE..!
 
Nawyki mamy różne, błahe, poważne i takie, które utrudniają nam życie, a czasem spędzają nam sen z oczu! Musisz odpowiedzieć sobie na kilka pytań, aby uzmysłowić sobie w którym miejscu jesteś i jakie masz pragnienia, a może nawet obowiązki wobec siebie lub innych?
  • Czy potrafisz ten nawyk zdefiniować?
  • Czy chcesz prawdziwej, namacalnej zmiany w swoim życiu osobistym lub zawodowym?
  • Chcesz podreperować swoje zdrowie? 
  • Twój styl życia pozostawia wiele do życzenia i dążysz do zmian?
  • Starasz się zmienić, jednak ciągle wracasz do starych przyzwyczajeń?
  • Stan Twoich finansów, wywołuje napięcie, powoduje problemy i stres?
  • Ciągle zabierasz się za zmiany i zaczynasz od początku!?
  • Brakuje Ci czasu na odpoczynek i życie prywatne?
  • Zastanawiasz się, jak osiągnąć upragnione rezultaty?
  • "Opadają Ci ręce z niemocy?"
  • ..a może jesteś uzależniony od używek? 
Jeżeli odpowiadasz TAK na przynajmniej jedno z postawionych pytań, to potrzebujesz zmienić swoje NAWYKI! Jak się za to zabrać?    
 
Pewnie wiesz, że zdecydowanie brakuje Tobie:
  • wytrzymałości, wytrwałości w dążeniu do celu,
  • samokontroli,
  • dyscypliny,
  • do celu i pragnienia musisz dążyć całym sercem, a nie tylko samym umysłem!
  • czy pragniesz fizyczne, mentalne i emocjonalne?
  • musisz o tym myśleć każdego dnia i w każdej chwili,
  • musi towarzyszyć Ci oddanie sprawie i silne zaangażowanie,
  • realizacja celu powinna być na 100%, pozostawienie sobie furtki 1 %, spowoduje utratę celu - niestety! Taka jest siła naszych słabości!!!
Już masz odpowiedzi powyżej i wiesz nad czym musisz popracować i jak rozwiązać swój nawyk, ale jeszcze kilka wskazówek..?
  • Wstawaj wcześniej rano - jeżeli jest to oczywiście możliwe? Wiesz, jak to się kończy, kiedy wszystko robisz na ostatnią chwilę? Najbogatsi ludzie na świecie wstają nawet kilka godzin przed rozpoczęciem dnia pracy. 
  • Zacznij dzień orzeźwiająco (może być zimny prysznic), energetycznie i przede wszystkim powinieneś być wyspany!
  • Jak masz pieska idz z nim na spacer, otwórz rano okno, zaparz aromatyczną kawę lub herbatę - oczywiście jeżeli lubisz i zdrowie Ci na to pozwala - dotleń mózg. 
  • Ustal dwa lub trzy priorytety dnia, zacznij dzień od tego, co najważniejsze, reszta czeka w kolejce  na Twój wolny czas...
  • Po zakończonym dnia odczuj samozadowolenie z wypełnienia swoich obowiązków i realizacji planu.
  • Nie bierz się za wszystko na raz.  
  • Wyłącz rozpraszacze i wywoływacze nawyku, znasz je dokładnie, one doprowadzają Cię do nawyku i do niego torują drogę! 
  • Twoja głowa nie lubi ciągłej stymulacji, prace wykonuj spokojnie wg planu i nie daj sobie do głowy wprowadzić haosu
  • Zapisuj sobie pomysły na kartce lub w notatniku mobilnym, za nim Ci umkną, a potem tracisz czas na to, żeby sobie przypomnieć - doprowadza Cię to do irytacji!
  • Ciesz się z chwil pozytywnych z małych i dużych sukcesów i możesz się nawet nagrodzić!
  • Szukaj krytyki, ponieważ to one wskazują Ci drogę zmian, ucz się i wyciągaj wnioski
  • Oczy i uszy szeroko otwarte..
  • Wyznaczaj swoje standardy i bądź odważny...
  • Znajdź mentora i korzystaj z jego rad, bądź pozytywny !
  • Bądź pokornym uczniem swoich błędów i życia! Ci co potrafią poradzić sobie z nawykami obserwują siebie i wyciągają wnioski
  • Ucz się, czytaj i rób notatki
  • Zamień nawyki w konkretne zachowania „Będę jadł zdrowo”, napisz listę procedur. 
  • Przed snem wypoczywaj, wyłącz telefon i nie goń myślami w jutrzejszy dzień, masz od tego notatnik!
  • Bądź szczęśliwy każdego dnia, bo z tego składa się całe życie
ZWYCZAJ - NAWYK, działaj i poeksperymentuj jak się pozbyć wskazówek i rzeczy , które otaczają ten nawyk, musisz się ich pozbyć lub je zamienić.
 
Ważne dla Ciebie jest :
Środowisko - Zachowania-Umiejętności-Przekonania-Wartości-Tożsamość-Misja-Wizja duchowa
 
Jeżeli chodzi o zdrowie to należy się zastanowić w jakim miejscu jesteś i co potrzebujesz?
W samej profilaktyce zdrowotnej wyróżniamy fazy i w zależności w której fazie jesteś stwórz Nawyk!
  1. Profilaktykę wczesną, która ma na celu utrwalenie prawidłowych wzorców zdrowego stylu życia i zapobieganie szerzeniu się niekorzystnych wzorców zachowań - Stwórz Nawyk
  2. 1 Faza - profilaktyka pierwotna mająca na celu zapobieganie chorobie poprzez kontrolowanie czynników ryzyka, w odniesieniu do osób narażonych na czynniki ryzyka - dziedziczenie - Stwórz nawyk
  3. II faza - profilaktyka wtórna - zapobieganie konsekwencjom choroby poprzez jej wczesne wykrycie i leczenie - Stwórz Nawyk
  4. III faza - profilaktyka, której działania zmierzają w kierunku zahamowania postępu choroby oraz ograniczeniu powikłań Stwórz Nawyk
Złe nawyki żywieniowe mogą być przyczyną wielu schorzeń, a zmiana ich może być wspaniałym rozwiązaniem i wspomaganiem wyjścia z dolegliwości i choroby. 
  • otyłość,
  • grzybica,
  • alergia,
  • cukrzyca,
  • miażdżyca,
  • choroby serca,
  • choroby naczyń krwionośnych,
  • nadciśnienie tętnicze,
  • bulimia anokreksja,
  • zaparcia, rozwolnienia, problemy z przewodem pokarmowym,
  • problemy z dziąsłami, próchnica zębów, 
  • osteoporoza,
  • spadek odporności immunologicznej,
  • Dna moczanowa
  • problemy ze stawami,
  • bóle kręgosłupa 
  • ... i można by było wymieniać jeszcze więcej..
Pamiętaj, że złe nawyki to nie tylko zdrowie , ale i rozwój twojego biznesu oraz relacje z ludźmi i zwierzętami..

Polecane produkty

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium